Sweet home alabama

Tjaa kompisar! 
Sitter just i detta nu på tåget på väg hem till Skövde igen.. 
Lämnade Antelope Park i söndags morses och stannade hos bror min i Stockholm på vägen. Resan har gått bra och allt, förutom tåget i Sverige, anyone surprised? I know I ain't!

Och hur det känns nu? Ööööh, overkligt och sjukt tråkigt! Är ganska otaggad på den vanliga vardagen hemma i S-town, skulle nog hellre spendera mina dagar med hästarna, lejonen, elefanterna och alla härliga volontärer i värmen på Antelope Park... Men men, det finns ju SÅKLART också en del fördelar med att komma hem också - bland annat alla vännerna här hemma man saknat! 
Det har iaf varit helt jäkla underbart i Zimbabwe och jag skulle LÄTT förlängt min tid där om jag kunnat, men plikten kallar! Imorn bär det av mot Borås för sängutbildning, men dom närmsta dagarna ska jag försöka få in bilder från kameran och go pron på datorn så jag kan lägga upp lite sånt här! Brukar dock vara ganska seg med sånt (och uppackning av väskan), såååå den som väntar på något gott, right?

Kommentarer
Postat av: caroline Johansson

Hej!
Har läst dina inlägg från din tid på Antelope Park. Jag funderar på att åka dit till sommaren och arbeta med hästar och lejon. Hade varit kul och höra lite om din upplevelse, hur dagarna såg ut etc.
Tack på förhand! :)
//Caroline Johansson

2017-11-26 @ 20:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback