Working 9 to 5

Hellooo my friends!
Idag har jag promenixat både med lejon och elefanter, det ni! Gick på morgonen med två små lejon som heter Africa och Alica, och gick på kvällen med dom fyra elefanterna som finns här! 
Och mellan allt det där rengjorde jag inhägnader och chillade med ca 9 år gamla lejonhannar och en av tjejerna blev revirmarkerad, och alla vet väl vad det betyder haha!! Bra dag med andra ord!

Aaaah har väl inte så mycket mer att säga haha! Imorn är det dags för stallet och ridning igen, ska bli skitkul! Och jag ska hitta en bra häst inför nästa polocrosse som är på lördag hehehe! 

Africa och Alica i morses, framför dom står två giraffer också, man ser om man tittar noga, hihi

En av elefantisarna, har inte riktigt lärt mig att se skillnad än, haha! 

Kommentarer
Postat av: Håkan

Trodde att åtminstone ett av lejonen skulle heta Nala... :-)

2015-03-09 @ 16:25:37
Postat av: systerrysterr.blogg.se

Fantastiskt!!!

2015-03-10 @ 07:02:54
URL: http://systerrysterr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback