Det här är inget farväl, men det är dags att gå

Nu så, nu börjar verkligen kännas mer och mer verkligt.. Avskeden börjar krypa sig på och har sagt hejsvejs till flera av mina kära vänner redan..

Det närmar sig verkligen så nu har jag gjort mitt sista arbetspass och sagt tack och adjö till det härliga Mio-gänget.. Tårarna letade sig allt fram mot slutet när jag sagt hejdå till allihopa och sparat min finfina vän Amanda till sist, börjar nog förstå vad som är i görningen nu..
Men alltså Mio-folket är ju bara ett SÅ jäkla härligt gäng!! Kommer sakna dom så mycket, och pressen är ju stor på mina framtida jobbarkompisar att nå upp till nivån där ribban nu är satt alltså! 

Närmsta framtiden nu då ser ut på det sättet att det blir god mat, kompishäng, familjehäng, musikal och HOTELLFRUKOST!! Och okej, en del packning också... men det har jag rätt bra koll på efter lite hjälp av lille Amanda! 

Här har ni lite bilder från olika partajer med mina kära Miosar, dom är så fina att jag finner knappt några ord för att beskriva dom förutom typ #AWESOME ✌️✌ (okej, Sara hade man kunnat vrida emojis så vet du hur jag hade vridit dom där händerna!!)










Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha, bra där!!!! Se nu till att fortsätta med trenden over there! 😁❤️

2015-11-12 @ 10:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback