Home is where the heart is

Tjolahoppsan! 
Nu är det såhär... Att jag är sämst.. I mitt senaste inlägg - i mars - lovade jag att lägga upp bilderna från Afrika. Nu är det november, and still no pictures! Jaja, dom kommer säkert tids nog! 
 
Jo, anledningen till att jag kikar in och skriver några rader här nu är för att jag är på väg på en resa, IGEN! Lite längre denna gången och nu är kursen satt mot Kanada! Eller närmare bestämt, Silver Star mountain resort! Jag stannar först i Vancouver i en vecka innan jag sätter mig på bussen upp till skidorten som blir mitt hem till och med en bit in i April (vad jag vet än så länge).
I Silver Star ska jag jobba med ticket sales i deras tube park och bo i deras staff accommodation, mer än så vet jag faktiskt inte.. Det lär ju förhoppningsvis bli mer klarhet i detta när jag väl är på plats, I'll keep you posted!
 
Så om exakt en vecka sitter jag på planet på väg till mitt byte i London, där jag ska träffa på två danska killar som flyger samma flyg som mig från London till Vancouver! Så just precis just nu är jag ärligt talat riktigt stressad.. Men det är en konstig stress, för jag har INGEN ANING om vad det är jag behöver göra!? Eller jo, jag vet ju att jag behöver tvätta och packa och införskaffa mig lite saker och så.. Men utöver det känner jag mig som ett totalt kaos, så jag gör lite så som vem som helst hade gjort i mitt ställe - skjuter upp precis ALLT!
 
Wish me luck, nu sticker jag och tränar i hopp om att väskan provpackar sig själv! Ciao!
 
Sist jag var på långresa, med mina fina girls. Nu kommer jag stå själv med händerna i fickorna och fatta nada vad jag gett mig in på... spännande!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback