I'm coming up


Nämen tjenare tjenareeeee! 
I'm aliiiiiveeee!! Allt här är bara fiiinfiiiiint! Jag och mina danska killar fixar o donar o turistar oss osv, igår fixade vi SIN-nummer och SIM-kort, vilket vi behöver för att kunna jobba (eller ja, SIM-kortet är väl inte nödvändigt för jobbet, men det är ju bra att ha ändå, eller huuuur?) och sen drog vi till Stanley Park och knallade runt där i regnet, så fint ändå! 
Idag drog vi iväg på en trip som hostelet anordnat, till UBC och Pacific Spirit Park, typ en regnskog och det var såååå fint!! Tog dock inga bilder för det såg bara ut som en helt vanlig skog på alla bilder.. Booooriiiing!! Det var jättemånga fina hundar där som sprang omkring löst också, alltså så mysigt!! Älskar kanadensarna alltså, dom bara låter vovvarna nosa o busa o ha sig, mysarna!! 



Tre små bilder från Stanley Park, så svårt att fånga allt vackert på bild!! 

Jag och en av danskarna, Dennis, i baren igår kväll. 


En kanadensisk 25centare, med ett klistermärke på dåråå, men tyckte det var så fiiint! Det är typ något minnesmärke för något krig eller något såntdär tror jag, tjejen med kollen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback