Since you've been gone

Nämen tjenaretjenare!

Nuuuuu hörrenini har jag minsann satt igång! I måndags hade jag och Sara träning, egentligen skulle en tredje tjej (Casey) vara med också men hon var någon annanstans eller whatever! Iaf så fixade vi kontrakt o så och sen gick vi igenom lite om ticket sales specifikt i tube town och, oh lord, det känns som att det är SÅ mycket att lära sig!! I tube town ticket office säljer vi i princip alla biljetter så vi måste lära oss typ ALLT! Man kommer ju såklart lära sig efterhand men just nu känns det väldigt långt bort haha.. Det som känns läskigast är typ att svara i telefonen haha, eller om något barn skulle försvinna eller tappa bort sina föräldrar.. Vi måste ju liksom vara proffsiga, men aja, det löser sig nog haha! 
Efter trainingen drog jag, Michelle, Sara och Cecilie in till stan och jag fixade min bank, köpte hjälm o brillor, köpte käk och massa bärs! Så nu är planen att jag ska slippa åka ner till Vernon igen inom närmsta framtiden haha! Det är bara sån effort!! 

Igår sååå hade vi orientation. Dom berättade typ allt om allt.. Typ customer service, säkerhet och policys osv! Han skrämdes rejält med bilder på skador alltså.. Typ bilder på brutna anklar från snowshoeing och typ vrister osv, och en snubbe som hade fått en skida genom benet(!!!!), inte nådigt alltså!! Lär ju knappt våga åka nu haha, att skada sig här skulle ju vara det värsta EVER (pepparpeppartaiträ)!
Efter det var det staff sale, men har ju typ allt så köpte bara två till mössor (hehe har 7st nu), en par vantar med liners (tunna innervantar) och en halsduksgrejsimojs man har när man åker i backen. Sen var det middag på The Red Antler - en av restaurangerna här, gratis mat smakar alltid bäst, eller hur heheheee? 
Tog några bärs o något glas vin o några bärs till hehee, så det var lite segt att gå upp 06:30 i morses, men hey, jag är rätt tuff! 
Så idag var det training för dom som kommer vara utomhus i tube town, jag o Sara o Casey skulle också vara med på det, men det kändes mest segt då det var typ 40 sidor att läsa igenom o grejer.. Men är SÅ glad att jag ska jobba inomhus, verkar helt stört kallt att jobba utomhus! 
Men nu har jag käkat lurre och ska iväg på lite mer training nu, sen ikväll är det sangriakväll på hostelet typ 5 min härifrån, kuuul hihihi!! Ciao!

Typ världens sämsta bild på vår kundvagn när vi shoppade här om dagen, den var helt sjukt full haha! Har nog mat för hela månaden, MINST! 

Nicolai, jag och Nils igår i vårt bärsdrickande/kellyclarksonlyssnande. Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback