Strange things have happened here

Hej hej, hemskt mycket hej! 
Hääääär händer det grejer!!! Eller nja, det beror ju på vad man jämför med hehehee.. 
I alla fall så gick jag ju på den där sangriakvällen på hostelet och, shitpommes vilket hostel, och VILKEN SANGRIA!! Mumsimumsi! Safe to say at det blev en del där alltså haha.. 
Dagen efter det (i torsdags) hade jag en riktigt chillig dag. Jag och Michelle drog ut o åkte några timmar, hade dock ingen bra magkänsla så avbröt vid 2tiden och så drog vi ut och gick med snöskor istället! Sååå jobbigt och skumt haha, men kul! Tänkte ta en lätt runda men den var typ 5km och asjobbig, men vi överlevde, utan vrickade anklar osv, och shit vad fint det var också, är verkligen helt kär i det här stället! 
På kvällen tog vi det rätt piano, vi var ett gäng som kollade på film i källaren - the maze runner fick det bli bara för att jag inte hade sett den haha, everything to please me hehee! 

Igår dåååå, vad hände då..? Jooo jag och Michelle tvättade och lagade mat och jag bakade bröd på förmiddagen, det är så mycket folk här så köket är knökafullt på kvällarna så vi tänkte vara lite smarta o passa på medan alla andra var ute o åkte, clever ladies alltså! Sen drog vi iaf ut och åkte några timmar igen, och VILKEN KÄNSLA jag hade alltså, kändes så sjukt bra! Så börjar våga mer o mer nu, nästan så jag borde sakta ner lite haha! Hoppar lite smått o har mig! 
Sen var det iaf dags för mig att dra iväg på första dagen på jobbeeeet, whaaaaat!! Äntligen haha.. Men det gick bra! Det var väldigt lugnt och dom kunder som väl kom in gick bra, och telefonsamtalen som kom gick också finfint, kändes bra! 
Slutade iaf runt 20:30 och när jag kom tillbaka till huset var det full fart och fest här, så det var ju bara att svida om och knäppa första! Vi drog till 1609 (en bar/restaurang här) då dom hade premiär, vi dansade och tog tequilashots och, hejsanhoppsan, så var jag på en efterfest i en stuga i närheten av staff accom! Riktigt bra kväll! Somnade även på efterfesten (läs: vägrade gå hem i kylan då jag enbart hade på mig en tisha) så kom hem i morses vid 10tiden, tog en powernap innan Jo ringde o väckte mig och ville ut och åka! Sagt och gjort, jag, Jo, Sean och Steff drog ut på några åk. Hade en ASBRA känsla idag igen, men valde att avbryta efter typ 1,5 timme då jag var redigt trött haha! 

Och nu då? Jo jag sitter här o lyssnar på musik. Har precis duschat och ska snart sticka iväg till jobbet, går min första stängning idag så jobbar 16-22, vilket känns som ett helt okej pass alltså! 

Hoppsan sa, vilket inlägg det blev haha!! Aja, dom som vill läsa gör väl det antar jag, ciao! 

Alltså såhär ser det ut i princip varje dag, tänk att det bor folk där under molnen o dom har värsta molniga dagen o vi ba NÄÄÄHEEE strålande sooool!


My outfit, känner mig fortfarande som en riktig noob dock haha..

Detta är en av mina favvisar so far, detta är inte en riktig backe utan mer transportsträcka, men det är bara SÅ FINT!!

Finaste brädis <3

Mycket bilder på fötter, but hey, you like it! Här är iaf snöskorna, jäkligt häftiga prylar alltså! Svinjobbigt att gå i djup snö!

No words needed alltså.

I backen här om dagen, vilopaus på ytterligare en ASFIN plats, finns gott om sådana platser här alltså..

Och vi avslutar detta mördarinlägg med en bild från igår. Här är jag och Lachie, men jag kallar honom Lucky Luke, it's just easier!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så vackra bilder!!

2015-12-01 @ 22:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback