Tell everybody I'm on my way

Halli hallooooo! Just nu i skrivande stund sitter jag på bussen från Vancouver till Silver Star! 
Har ju bott en vecka i Vancouver och har under den tiden sett MASSA fint och köpt världens finaste snowboard och boots, kan knappt vänta tills jag får börja använda mina grejer!! Dock öppnar nog inte liftarna förrän den 21a (tidigare än beräknat dock, 26e var första bud) så kommer ju ha några dagar där uppe innan jag kan åka... Menmen, den som väntar på något gott va? 

Dom senaste dagarna har jag varit på två olika daytrips med hostelet! I fredags var vi i Quarry Rock park, vilket var HUR COOLT SOM HELST! Det var ganska tuff stigning dock, mindre roligt när man knäppt ett par öl kvällen innan hehehe.. Men utsikten och allt var SÅ värt det! Träden är helt sjukt stora här i Kanada alltså! Och det fick vi även se igår när vi var i Lynn Canyon park, det var typ en hängbro som var SÅ högt upp i luften alltså, och sen var det typ en lång promenad, så härligt! Var lite bakis då också men I made it! Och det var så värt det!! 

Dessa bilder är alla från Quarry Rock hiken, synd på dimman, men det var helt sjukt fint alltså!!


Här är en bild på alla oss som var på Quarry Rock hiken på look out pointen, en mysigt litet gäng! Jag är i mitten där någonstans om ni vill se mig heheee!

Bara för att ni inte bara ska få naturbilder så får ni en bild på den sjukaste shot/drink jag någonsin förtärat! Det var en tequilashot, en jägershot, en vodkashot, ett glas med redbull o i botten på själva kannan är det tranbärsjuice! Så när man tog tequilashoten så föll jägershoten ner i redbullen och när man tog den föll vodkashotten ner i tranbärsjuicen, puh, vilken genomtänkt grej!! Men ni kan vara lugna, jag drack inte allt det där själv haha! 

Här är en bild på alla vi som var på trippen till Lynn Canyon Park, 64 pers var vi och den största gruppen hittills! Hittar har ni min respekt alltså, eller ah, så svårt är det nog inte ändå.. Men good luck!

Lynn Canyon Suspension bridge.

Alexander, jag, Brandt och Patrick. Alex och jag är på samma ställe här i Silver Star men Brandt och Patrick är på andra ställen, vilket är assynd.. Härliga människor med andra ord! Men har ju fortfarande Alex iaf!! 

Vancouver från färjan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback