This mountain is my home

Är lite för lat för att skriva något just så ni får nöja er med lite bilder och mitt ord på att allt är finfint här! 

Utsikten från frukostbordet.

Det mesta av byn.

Utsikten från botten av tube town-backen.

Beerpong här om dagen, spelade mot Laurids och Alexander med Tom, vann SÅKLART!

Monopolspelande här om dagen, vi spelade i typ 4h och det slutade med att vi fick avbryta ändå, haha! 

Jag och min lille vän Michelle.


En annan del av byn.


Mitt rum, lite stökigt just nu då jag inte har packat upp och organiserat mina grejer än heheee!

Bakade lite bröd här om dagen, hey you know me, haha!! Har även hjälpt Tom att baka en hel del! 


Jag och min ASFINA bräda, längtar tills jag får åka!! 

Jag är kär, nuff said.

I det där lilla huset är min nya arbetsplats, där jag kommer sälja biljetter till tube town och skridskoåkning! 

Några snubbar fick pepparkakshusgrejer idag så vi dekorerade massa, wiiie, snart jul!! 

Kommentarer
Postat av: Basti

Mhmm... ;) kul verkar du ja ha iaf. Var rädd om dig hörru. :)

2015-12-01 @ 22:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback