Gonna ride my bike until I get home

Tjeeenare vänner! 
Tänkte slänga in en liten uppdatering här dåva! Har inte så mycket att uppdatera om dock då det inte har hänt så jättemånga spektakulära saker sen sist, haha! 

Men jag har iaf hunnit baka bröd x 2 och lagat matlådor x 2 så har åstadkommit en hel del! Har också skaffat mig en cykel, spenderat alla pengar jag har så är superfattig tills löning imorgon, haha, och har hunnit bestämma mig för att försöka vara nyttig och träna) för sjuttioelfte gången)! 
Så, som sagt, inte så jättespektakulära saker har hänt, mer vardagliga grejer faktiskt! Men det känns superbra, saker börjar falla på plats och det känns skönt! 

Sååå, just nu sitter jag och väntar på att Nicole ska komma hem oså ska vi ta oss ut på en liten upptäcktsfärd på våra cyklar! Har varit ute på en löprunda och bestämt mig för att bli en löpare igen i sommar! Nu jäklar! 
Har nu jobbat sju dagar i rad och är ledig i typ tre dagar och vädret ska bli finfint!! Jag jobbar för tillfället ca 30h/veckan men det kommer öka successivt då säsongen börjar på riktigt, klirr i kassan!! Wie!!

Jaaaaooo, det var nog allt jag hade att säga för tillfället, haha! Ska fota lite på jobbet snart o lägga upp.. Tänkte göra det idag men glömde helt bort det, haha! 

Min finfina cykel (och Nicoles) bakom den. Betalade $200 för den och hon jag köpte den av sa att hon kunde köpa tillbaka den när jag åker hem, haha, WIN (fingers crossed)!! Försöker döpa den också och känns som att Brucey känns ganska bra. 

En bild från min och Nicoles cykelrunda igår. Detta är Alta Lake och det tog typ 10 minuter att cykla dit, så lär hänga där SÅ mycket i sommar, hoppas jag, haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback